Ett snabbt hej



Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Mysig julbild!

Slänger in ett inlägg lite snabbt bara för att visa att jag lever. Trots att jag inte mått särskilt bra idag så har dagen varit helt okej och den lär bli bättre eftersom Anton är på ingång. Fick med mig 2 jeans, 2 bh:ar och en mascara med mig hem och har även pengar kvar.

Imorgon ska jag krya på mig lite för på frdag är det ju nyår och det kommer bli awesome! Fest hos Henny och innan ska jag träffa Emma och Jennie och vi ska göra oss fina och sedan drar jag och världens bästa pojkvän dit. en vi hörs nog imorgon någon gång.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life