Blablabla


Stått och försökt kommit på hur jag ska sminka mig imorgon, och mest för att jag ville testa nya mascaran som är grymt bra. Dock har mitt höger öga fått fnatt så det kliar och blir gärna rött och rinner, så nu är jag mest svart överallt.

Dagen idag har flugit iväg och jag har ingenting att göra nu. Tänkte börja med en lista som jag kopierade från någons blogg, men jag tidinställde det för att kunna börja med det 1 januari förra veckan så det kan jag inte börja med än. Och det är världens sämsta ljus för att fota. Så nu har jag tråkigt. Får hålla tummarna för att Anton kommer hem från stan snart och tills dess får jag fördriva tid med Desperate Housewives, inte helt fel faktiskt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life