Allmänt skitsnack


Egentligen har jag lite att göra, men jag är på dåligt humör och mår inte särskilt bra plus att min mage inte ger sig trots samarin. Blöh. Skoltrött är jag också men som plåster på såren är det ju faktiskt pannkaka imorgon, och dessutom slutar vi lagom tidigt. Då är det förmodligen luciaträning och sedan måste jag till stan och köpa mammas julklapp. Jobbigt. Sedan måste jag plugga och det ska jag även göra hela helgen, då jag även ska ha lejonkungen-marathon med Anton. Tror jag :)






Kommentarer


Postat av: Kassandra

Fin header, gjort idag :)?


2010-12-08 @ 19:57:41
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life