Stendörren


Försökte faktiskt blogga imorse, men min dator fick fnatt så det publicerades aldrig. I alla fall, jag är helt slut efter en heldag på Stendörren med klassen. Först buss till bt och sen buss till stendörren, och väl där så lekte vi lekar och grillade korv och sen blev det en snabb titt inne på Naturum innan vi åkte buss till bt igen och sen tog jag alltså en buss hem. En massa bussåkande alltså så min rygg är lagom död nu.

Kom hem för ett tag sen, och har hunnit byta om. Mina stackars fötter var blöta eftersom vi sprang runt i blött gräs. Mamma har bakat supergoda vaniljbullar, nivet sånadär med kräm i, så nu ska jag gå och äta upp dom framför tvn sen får vi se vad eftermiddagen/kvällen bjuder på :)






Kommentarer


Postat av: Maria - fashionstars ☆

så drygt när datorn bråkar


2010-08-26 @ 15:10:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life