Röda naglar


På ett sätt har dagen gått sjukt fort, både igår och idag har liksom flugit iväg. Men ändå är klockan bara sju? Vad ska jag göra resten av kvällen egentligen?
Nu mår jag också lite sämre så Pontus tyckte att jag ska krya på mig lite så jag inte blir ännu sjukare, så vi kanske skulle träffas på tisdag istället.

Jag har målat mina naglar precis, med rött nagellack. Jag tycker det är skitsnyggt och det passar till typ allt. Det är typ det enda nagellack jag använder nu för tiden eftersom alla andra vi har suger, så jag ska köpa nya :)


 Canon EOS 1000D + SIGMA 18-50mm
s1.4 - f/5.6 - ISO200






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life