Finely tares #2




Utrustning: Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Jag vet att jag är en sådan där usel bloggare nu. Och har ju faktiskt varit det hur länge som helst. Men ja, vad gör jag om dagarna? Jag vet inte. I helgen har jag ätit god mat och fått i mig alldeles för mycket kalorier och alkohol, och kommit i underfund med att jag gillar krogen ändå. Sedan spenderar jag mycket tid med tankar på sådant som inte är bra och även om mitt hjärta kanske inte är riktigt så helt som det borde vara så mår jag rätt bra. Jag pussas, gosar och kramas och försöker väl ta vara på sista tiden här ute i ingenstans. Andas in vårluft och pollen så nyser en del. Sedan tillbringar jag också tid på att klaga över att jag inte har något att göra i skolan. Med andra ord så glider jag väl mest. Och har det väl bättre än vad jag tror.




Kommentarer


Postat av: Michaela | Fotograf - Bloggdesign & Vardagsliv

svar

ursäkta för sent svar, men har inte haft blogglust sista tiden. hoppas att allt är bra med dig, minns inte riktigt vad vi pratade om så kan inte riktigt svara på det. hehe.



ps;

jag skulle bli jätte glad om du vela rösta på mitt bidrag i den här tävlingen; (jag är nummer 3)

http://pitetjej.webblogg.se/2012/may/fototavlingen-rostning.html#read


2012-05-21 @ 21:33:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Postat av: Kurtan

Det är härligt att bara kunna glida med ibland också :)


2012-05-22 @ 10:11:02
URL: http://kurtansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life