Colorful bokeh



Utrustning: Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Var en rätt chill dag i skolan igår, och idag var jag ledig. Har tagit mig en stor sovmorgon, en lång PW samt en dusch. Slängde i mig två korv med bröd innan jag åkte och mötte upp pappa på Willys för att hämta ut min avslutningsklänning som tyvärr var för stor och ska skickas tillbaka och beställas om.

Imorgon måste jag in och göra engelska nationella, sedan ska jag sola och skicka tillbaka klänningen innan jag åker hem, tränar, duschar, äter och gör mig i ordning för att åka och ha det trevligt hos Henny.




Kommentarer


Postat av: Simone

heej :D fin blogg du har tjejen!

Fråga gärna massa coola frågor i min frågestund! :D och va hemskt gärna med i dagens blogg!!


2012-05-03 @ 19:30:18
URL: http://haallberg.blogg.se/

Postat av: iiiden

vackra bilder!


2012-05-04 @ 09:29:54
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life