Veronica i vinterland #3


Fotografering och Redigering: Jag / Modell: Veronica Eriksson
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/2000 och ISO 100


Alltså jag har sådan himla dålig blogglust, men sedan när jag väl klickar in här och ser alla era sjukt fina kommentarer vill jag bara fortsätta fota och visa er vad jag gör. Vet inte om jag tycker om min design eller inte, jag älskar det stilrena men det känns inte liksom, jag. Sedan har jag så himla svårt att fota under vardagarna eller lägga ner tid på intressanta inlägg i skolan. Så jag vet inte, förlåt för att det är lite kaos just nu.

Jag har tillbringat de två senaste dagarna hemma då vi haft flextid, och gårkvällen tillbringade jag hos min vän Kajsa. vi åt godis, kollade på tv, snackade och skrattade i mängder innan vi somnade vid halv två. Skulle egentligen varit iväg på fest ikväll eftersom Liz fyllde 18 igår, men det blev tyvärr inställt vilket känns helt sjukt tråkigt. Så jag ska tillbringa kvällen med Melodifestivalen och min pojkvän.




Kommentarer


Postat av: Felicia Andreasson

sv: Jag följer dig nu, säg till när du följer mig! ;)


2012-02-11 @ 15:16:58
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Postat av: Madde

vackra bilder:)


2012-02-11 @ 22:30:12
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Postat av: Takai;

svar:

haha, så lite så! :} x


2012-02-12 @ 10:24:32
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life