A snowy scenery


Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 3.5, slutartid 1/800 och ISO 100


Hej! Mina planer om att plugga körkortsteori rann ut i sanden när jag fastande med en ny bloggdesign. Och helt plötsligt är klockan åtta?! Tiden bara försvinner hela tiden.

I alla fall, var ju hos kiropraktorn förut. Förstår inte varför jag inte tagit mig dit tidigare eftersom jag har sådana ryggbesvär, det visade sig att hela min rygg är alldeles för spänd och belastad samt att jag har låsningar lite här och var. Ska tillbaka på torsdag och kolla resultatet på mätningarna vi gjorde idag samt gå igenom hur vi ska lägga upp behandlingen. Hoppas verkligen det blir bättre.

Har ingen aning om vad jag ska göra nu.. Är så himla trött och uttråkad. Imorgon ska jag upp tidigt, men vi hörs när jag kommer hem!




Kommentarer


Postat av: Anna

Vilken härlig, rofylld och vacker bild. Lycka till hos kiropraktorn.

Kram :)


2012-02-20 @ 22:55:49
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life