Plugg och pizza




Suttit och letat fakta om foto/kamerans historia under 1900 - 1940 talet och skrivit klart text och fixat i ordning powerpointen, har dock en punkt kvar. Har också försökt göra klart frågorna till mediekommunikationen och ska snart börja läsa igenom mediekunskapen. Suttit i samma position i flera timmar så jag har ingen rumpa/svank kvar. Dessutom är min nacke/axel bokstavligt talat förstörd.

Så, jag förtjänade lite pizza tyckte mamma. Och jag förtjänade mitt MVG på 3e fotouppgiften. Känns awesome. Har i alla fall precis slängt i mig alldeles för mycket fett och nu är jag tillbaka i samma position och ska fortsätta att plugga. Som det sett ut idag, kommer resten av min vecka att se ut. Ikväll tar jag dock lite paus och lägger huvudet i min pojkes famn.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life