In the grass




Fotografering och Redigering: Jag / Modell: Anton Hansen
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.8, slutartid 1/640 och ISO 100


Bjuder på en favoritbild från gårdagens fotografering. Gårkvällen tillbringades med pizza, Anton och en massa film. Vi såg Colombiana och en ny Irene Huss film innan vi somnade. Vi båda har sovit väldigt lätt och vaknat rätt mycket, men vid 10 vaknade jag av att Anton knuffade på mig. Jag lyckas alltid drömma små mardrömmar när jag somnar om och gör en massa konstiga ljud av mig så att Anton måste väcka mig. Haha.

Han drog precis och nu ska jag redigera bilder och fixa bloggen och sådär.




Kommentarer


Postat av: Emelie

Jössus, har kollat igenom flera månader av din blogg och du tar helt otroliga bilder! Och din bloggdesign, mumma!


2011-10-18 @ 10:47:01
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life