Helt slut och skoltrött





Alltså dessa skoldagar tar död på mig. Jag är hur slut som helst och känner dessutom att mina symtpom från vad det nu är jag har börjar komma tillbaka. Har varit yr hela dagen men tvingade mig kvar i skolan. Kom hem tillsammans med Joel och en svenskainlämingsuppgift som ska vara inne på söndag kväll. Så den ska jag roa mig med imorgon och i helgen hade jag tänkt.

Förutom svenskan så har jag två stora uppgifter i engelskan och idrotten som ligger på mina axlar, ska försöka få så mycket gjort som möjligt under APU:n men tänkte även tillbringa en hel del tid av lovet till att komma i balans. Känner att det behövs.

Hur mycket jag än vill redigera bilder och fota just nu så slocknar jag snart. Bjuder på två randombilder från vår roadtrip, ställer klockan på halv tio och tänkte därmed sova nu. Helt utvilad imorgon lockar rätt mycket.




Kommentarer


Postat av: Ara

fin blogg!


2011-10-12 @ 23:03:35
URL: http://mygorgeousworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life