summergirl #2




Fotografering: Jag / Modell: Veronica Eriksson
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm @ f/1.6 - s1/1000 - ISO100


Slängde ihop en snabb redigering på min fina syster och tänkte egentligen bara säga godnatt. Älskar färgerna och bokehn i bakgrunden, dock blåste det väldigt mycket vilket också syns. Veronica är i alla fall så jävla snygg så det finns inte. Tycker mamma och pappa kunde fördelat snyggheten lite mer, så skulle hon kunna fått lite av min smarthet också, hoho. Sitter just nu och har min sista msn-konversation med Joel innan han, om några timmar, åker till Frankrike. Om jag fick bestämma ska han stanna hemma, eller så kan jag följa med. Det funkar det med. Jag vill till Frankrike.. 

Har i alla fall haft en trevlig dag med Anton och nu har jag ont i magen efter alla Corn Tins, glassen öppnade vi inte ens. Hehe. Har kommit på att vi alltid äter när vi är.. haha.

Vet dock inte hur morgondagen ser ut eftersom jag inte pratat med Kajsa än, och resten av veckan ser också ganska händelselös ut. Ska in till stan och leta shorts med mamma i alla fall, när nu det blir. Ska kolla sista avsnittet av Glee nu, så puss och godnatt!




Kommentarer


Postat av: Linda Sjölund (foto)

Riktit vackra bilder :) & fin blogg du har!


2011-05-23 @ 16:34:09
URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life