godissug




När jag hoppat ner i min onepiece och slängt mig framför tv:n kom Anton en stund. Vi kollade på Andra Avenyn som pappa fixat åt Veronica som är helt desperat. Vi snackade en del och sedan vid sju skjutsade mamma hem honom medans vi åkte till bron och lindrade mitt enorma godissug. Dock ligger påsen halvfull och jag har mest ont i magen.

Imorgon är det onsdag och det står idrott, religion och samhäll på schemat. Dock vet jag inte om det blir som det blev idag, vill säga att man jobbade med vad man hade kvar. Blir en sväng till stan efter skolan med Veronica också. Tycker egentligen att man borde hoppa över morgondagen för jag vill ha torsdag. Vill säga om nu askmolnen låter Joel komma hem. Nu ska jag sminka av mig och krypa ner i sängen framför Depserate Housewives.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life