baked alaska





Kom som sagt till skolan, hjälpte Joel med hans matteprov och sen hade jag inget att göra igen eftersom jag redan var klar med matten. Värdelöst. I alla fall så fick jag sluta redan vid halv två så jag och Joel gick till Hemköp och han köpte Ben & Jerry's till mig. Emma, vår mattelärare, sa faktiskt att han skulle göra det som tack för att jag hjälpte honom, haha. Så vi har nyss tryckt i oss den och nu kollar vi på tv. Kommer som sagt inte träffa honom förrän på torsdag igen. Känns sådär ganska jätte tråkigt och allt sånt eftersom vi inte ens kommer kunna smsa.

Nu ska jag vara lite social, vi hörs ikväll!






Kommentarer


Postat av: evelinaa

Fin blogg! ((:


2011-05-20 @ 16:52:55
URL: http://myplacey.blogg.se/

Postat av: Emma

var den god då? :)


2011-05-20 @ 21:06:33
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life