svar på tal




Hej Sara! Tack så jätte mycket till och börja med, blir hur glad som helst!

1: Jag fick min första kompaktkamera julen 2007 och det var väl då jag började kan man väl säga, intresset började sakta men säkert växa fram då. Hösten 2008 använde jag mig mycket av pappas systemkamera som han hade på jobbet, som då var en likadan som jag har nu. Och det var väl då jag började fota lite mer seriöst, och när jag sedan fyllde i mars samma år fick jag min egen Canon, och sen dess har jag i princip haft kameran runt halsen hela tiden. Så sedan hösten 2008 kan man väl säga.

2: Japp, det ska jag göra. Eller det har jag tänkt mig i alla fall. Skulle nog egentligen kunna börja starta eget företag redan nu, eller efter gymnasiet, men jag känner att om jag vill bli riktigt duktig är det lika bra att ha full kunskap för att sedan få de bästa resultaten i det jag håller på med. Så ja, om det blir som jag tänkt mig så ska jag det.

3: Min pappa är utbildad fotograf men jobbar inte som det utan som it-samordnare och bildredigerare, vilket har med foto att göra. Pappa har alltså varit intresserad av foto innan han hittade "sin grej" och det är tack vare honom jag fått mitt fotointresse.

4: Jo, det skulle jag kunna göra. Dock sminkar jag mig väldigt vanligt, vill säga concealer, foundation och mascara och that's it.

5: Anton och jag är inte tillsammans längre. Vi var, i 10 månader, men jag gjorde slut i april. Men vi umgås och trivs fortfarande väldigt bra tillsammans :)




Kommentarer


Postat av: Petra

så jävla snyggt när man har header som ändrar bild:) hur gör man så?=) följa varandra?=)


2011-07-13 @ 18:37:15
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Postat av: awie

hejhej! bra blogg :) va gärna med i min dagens blogg tävling! :D



http://awie.webblogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment



o du ska vi följa varandra på blogglivin?


2011-07-13 @ 20:44:07
URL: http://awie.webblogg.se/

Postat av: Petra

sv. okey jag får kika då:) lagt till dig nu :)


2011-07-13 @ 20:44:35
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life