fredag?




Hej och god morgon!
Somnade innan ett igår och vaknade vid halv åtta imorse och hade drömt världens mardröm, somnade om och lyckades drömma en ännu värre som gjorde att jag öppnade ögonen vid halv elva igen, och då grät jag. Tror det är första gången jag vaknat av att jag gråtit. Drömmen var obehaglig och verkar ha fastnat i mitt huvud. Somnade i alla fall om ingen och sen väckte mamma mig vid halv ett. 11½ timmes sömn alltså, inte helt fel.

Nu ska jag ta och fixa i ordning klädhögen i mitt rum innan Joel kommer hit,
och till Emma som frågade om han var min kompis häromdagen så ja, han är min bästa vän :)




Kommentarer


Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Ha en underbar fredag kära du :D


2011-07-01 @ 14:53:48
URL: http://smnmode.blogg.se/

Postat av: Sofia

Du är lika snygg som din syster, Veronica :)


2011-07-06 @ 11:46:43
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life