Pizza




Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
@ f/1.4 - s1/200 - ISO 200

Tänkte faktiskt blogga igår kväll men jag orkade inte när Veronica väl kom hem med minneskortet. Mamma skjutsade i alla fall iväg mig, Anton, Veronica och Isabelle till pizzerian för att få lite mat i magen och när Anton och jag kom hem gjorde vi i stort sett ingenting.

Torsdag idag och jag har inte lust med något alls. Ligger just nu med datorn i knät och kollar på Depsperate Housewives och snart ska vi äta frukost. Imorgon lär bli awesome eftersom Kajsa kommer hit och lite senare Anton och Simon för att bli ägda på poker!




Kommentarer


Postat av: elina

åh gott med pizza! din blogg är riktigt fin, du tar så himla bra bilder :)


2011-01-16 @ 15:14:36
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life