Mot stan!


Hello! Sitter just nu vid min systers dator och tänkte slänga in ett inlägg innan vi + mamma drar oss in till stan. Jag ska kolla på en bikini och sedan ska jag och Veronica sola och senare när vi kommer hem ska jag träffa Anton en stund.

Skola imorgon och det känns faktiskt ganska okej för en gångs skull, dock är jag inte sådär jätte taggad för media från 08.30 till 15.20. Sedan musik efter det. Lång skoldag med andra ord. Tills vi hörs igen bjuder jag på en snygg bild på mig själv, höhö.






Kommentarer


Postat av: Jennie

Varför ska du köpa en bikini mitt i vintern? :o


2011-01-23 @ 11:35:54

Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Varsågod :)


2011-01-23 @ 13:01:46
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life