Mobilbyte


Ajuste, har glömt att berätta för er att jag och min syster har bytt mobil för tillfället. Jag har ju en HTC Wildfire som krånglar och är jobbig att smsa med (vilket är typ det enda jag gör med mobilen + använder internet), och jag saknar dem vanliga knapparna på en vanlig Sony Ericsson. Och eftersom Veronica har en Sony Ericsson J10i2 och vill ha en touch så bestämde vi oss för att provtesta varandras ett tag med start idag.

Jag måste säga att det är ovant, men det är väldigt mycket lättare att smsa. Är dock väldigt osäker på om jag vill byta medan Veronica älskar min HTC. Så, ja, vi får se hur det blir. Här får ni en kass bild i kasst ljus, min HTC till vänster och Veronicas Sony Ericsson till höger.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life