Jag lever, typ


Bloggen har fått lidit lite de senaste dagarna, men jag har inte mått sådär 100% okej så då blir det så. Tog en sväng till läkaren igår i alla fall och tog 6 blodpover plus EKG-test och resten av provsvaren får vi nästa vecka och än så länge är allt bra, vilket i ganska konstigt med tanke på hur jag mår.

Idag spökar både huvud och mage så jag beslöt mig för att vara hemma, har en massa jag vill göra och måste och sådär och därför blir jag arg när mitt mående förstör allting så jag är inte på sådär superbra humör precis. Ikväll kommer Anton i alla fall men vi hörs innan dess och så länge får ni en bild på min stackars arm efter blodsticket igår, det gör ont ):






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life