Händelsefull dag


Media dem tre första timmarna i skolan och matte dem tre sista, lagom seg skoldag med andra ord. Efter skolan satt jag och Joel och väntade på Oscar som skulle spela klart innan vi drog till Hemköp då Oscar köpte godis och världens bästa Joel köpte en Ben & Jerrys till mig, lycka!!!!! Sedan åkte vi hem till mig och var sega och facebook-nördar innan mamma skjutsade dem dit de skulle och sedan drog hon, jag och Veronica vidare till willys där jag handlade vad som behövs till morgondagen.

Nu sitter jag hos världens finaste pojkvän och jag har nog varit världens tråkigaste flickvän ikväll, men jag mår inte bra och är helt död i hela kroppen. Imorgon ska jag hem vid tolv och ska duscha och fixa iordning inför kvällen. Vi hörs kanske under dagen imorgon (:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life