Gillar er!


Jag har fått ett antal mail av er läsare angående design och design-frågor den senaste tiden,
måste säga att jag tycker det är väldigt roligt att ni frågar! :D Så fortsätt med det.

Och på tal om design så ska jag ta tag i min, snart. När jag får tid. Vilket jag aldrig har nu för tiden. Dessutom behöver jag bilder men Veronicas och mitt fotohumör ligger inte alltid på samma humör och det är inte ofta jag har "idag-ser-jag-hyffsat-bra-ut"dagar. Så, det kommer. Snart.

Kvällen har bestått av... Ja, vad har jag gjort? Suttit här och varit arg och sur och ledsen i omgångar. Min huvudvärk försvann för inte så länge sedan och har hindrat mig från i stort sett allt jag har velat göra ikväll. Eller från allt jag borde gjort om jag hade ork till det. Fredag imorgon, äntligen säger jag bara!


Den som ger mig en sån här är världens bästa. På riktigt. Åhh jag vill ha glass ♥





Kommentarer


Postat av: carina dahl.

vad skulle du vilja läsa mer om i min blogg om du läste den? lägg gärna in en röst, skulle vara snällt! tack i förväg. :D


2011-01-28 @ 02:27:32
URL: http://carinaballerina.blogg.se/

Postat av: Lixy

vackra bilder


2011-01-28 @ 09:52:51
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life