Caramel Chew Chew


Sitter just nu och trycker i mig det sista av Ben&Jerry's glassen Joel köpte. Tusen tack igen! Den är grymt god. Sedan försöker jag också plugga lite men det går sådär och jag mår inte riktigt sådär jätte bra. Förresten ger jag upp den där listan med att man ska skriva en sak varje dag, för jag orkar inte. Och jag tänkte försöka leka lite med den nya designen, fast eftersom jag inte vet hur jag vill ha den så tar det tid. Dessutom känner jag att jag måste prioritera föredraget vi ska ha på tisdag för jag har i stort sett inte läst det alls.

Imorgon är det måndag igen och media står på schemat hela dagen fram till 15.20 då det blir musik, efter skolan ska jag träffa Anton och på trsdag fyller han år! :) Jag måste slå in hans presenter tills dess också och så är det matteprov på fredag. Lovely.






Kommentarer


Postat av: Malin

ben & jerrys var längesen jag åt! :D det är så gott ^^


2011-01-30 @ 17:40:51
URL: http://jiggy13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life