6. Min dag




Min dag idag började med att jag vaknade. Precis som alla andra dagar. Dock alldeles för tidigt idag, och med lite frukost i magen kom jag till gumshallen där vi gick igenom gymmet. Otroligt roligt. Fast badminton efteråt med Isabell var snäppet roligare, om man vill få bra magmuskler är det nog henne man ska ta sig till istället för gymmet.

Äcklig lunch like always och sedan en massa skrivande om buddhismen i 40 minuter innan 3 timmars samhäll väntade. Då satt jag mest och lät Joel underhålla mig på msn och fick lite sådär halvlagom gjort. Kom hem, slängde ihop lite diagram och läste igenom mitt föredrag vilket jag verkligen behöver göra hundra gånger till om det ska låta bra på tisdag, och sedan fick jag i mig en hamburgare innan Anton klev innanför dörren. Medan han satt och nörda på sin nya snygga iPhone duschade jag och nu gör vi absolut ingenting.

Jag har bestämt att vi ska poppa popcorn och han har bestämt att vi ska se Jersey Shore om en timme och sedan slutar min dag i min mans armar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life