Vinnarna har dragits!



Ni kommer väl ihåg tävlingen om ett valfritt iPhoneskal från Mirabling.se?

Nu har jag dragit vinnarna och det blev Amelia och Moa!
Skulle egentligen väntat tills den 15e men det har stått still ett tag så lika bra att få det gjort.

Amelia valdes slumpvis och jag valde Moa på grund av hennes motivering som löd:
Jag skulle vilja vinna och ge bort det här skalet till min storebror. Under sommaren har han hjälpt mig igenom jobbiga saker och skyddat mig som aldrig förr! Skulle vara kul att kunna ge honom det som ett litet tack för att han är bäst :)
Det är ju vad syskon är till för, hoppas din bror blir glad.

Grattis tjejer!
Kolla eran mail.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life