tvtittande




Tillbringade gårkvällen framför Greys Anatomy och framför Paris Hiltons new BFF idag.
Vad händer med mig? Anton och jag har gått upp 13 kilo var efters godiset igår också och idag känner jag mig hur seg som helst verkligen. Ska snart få i mig min frukost, lunch och middag för idag och sedan ska jag försöka knäppa lite bilder för en gångs skull. Tänkte visa er hur fin min kalender blev också och så har jag ju skjortan och linnet från igår att visa.

Imorgon ska jag in till banken
(låter otroligt vuxet så får nog några vuxenpoäng faktiskt) och fixa id-kort plus något annat som jag inte riktigt har koll på och söndagskvällen tillbringas med min nya bästisar, herr annanas och fröken melon plus en massa Greys! Ibland älskar jag segis-dagar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life