Pippifågel




Titta vad som satt så fint på en liten gren utanför altanen. Hann ta ett kort innan den flög iväg. Vaknade i alla fall vid 11 idag och Anton kom hit vid 12 och drog nyss. Nu ska jag ta hand om kläderna i mitt rum, duscha och sedan redigera lite bilder hade jag tänkt. Imorgon ska jag städa rummet och sedan blir det fest. Resten av veckan är oklar men ska nog in på Typ en festival i helgen och sedan är det ju faktiskt skola på tisdag. Ska nog börja lägga mig innan 1 och gå upp innan 11 hädanefter.




Kommentarer


Postat av: therese pue

fin blogg! :)

Ställ gärna en fråga på min blogg eller bara kommentera ett inlägg helt enkelt? :)



Förlåt om jag störde eller om detta inte va något för dig :)

kram!


2011-08-14 @ 15:36:14
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life