Nyköpings Festivaldagar




Inte haft tid att blogga alls förrän nu,
men igår var jag i alla fall inne i stan vid 6 tillsammans med Joel, Kajsa och Elsa och sedan mötte vi även upp Max och Pontus och tillbringade kvällen gåendes på karnevalen och åkandes i karuseller. Det var rätt trevligt trots att jag inte mår särskilt bra nu för tiden. Åkte hem tidigare än väntat eftersom det var segt och tråkigt och sedan låg jag och pratade i telefon till 3 innan jag somnade.

Idag har jag tillbringat dagen i stan med Anton,
vi gick och kollade en himla massa och sedan fick vi båda med oss två varsinna klädesplagg hem. Visar er bilder i veckan. Vi gick till bron efter det och kom hem för ett tag sedan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life