Älskling


3 månader idag, hur kan det kännas som 3 år? Eller som föralltid?
Jag vet att jag aldrig kommer någon vart när jag ska försöka beskriva hur mycket jag älskar dig. Men det finns så mycket jag vill att du ska veta. Så mycket som inte går att beskriva.
Att säga att du är mitt allt räcker inte till, för du vet att du är så mycket mer än det. Jag älskar dig så mycket mer än obeskrivligt, oändligt och mest av allt. Jag önskar jag kunde sätta ord på vad du betyder för mig, för jag vill att hela världen ska veta vad du är för mig. Att det inte finns någon bättre än du.

Jag vill aldrig någonsin tvingas ta ett steg utan dig. Jag vill alltid vara med dig.
Sättet du får mig må är helt obeskrivligt, och jag vet att det inte finns någon i hela världen som någonsin kommer eller har fått mig må såhär bra. Jag är helt överlycklig att jag har dig och jag vill tacka dig mer än allt för att du alltid funnits där och för att du älskar mig precis som jag är, så tack älskling. Tack för att du är du.

Jag gör allt för dig. Precis allt. Jag skulle gå genom eld och vatten. Jag skulle dö för dig.








Kommentarer


Postat av: carroo

jätte fina tsm! :)


2010-09-15 @ 12:33:42
URL: http://spjuthforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life