Ut med det gamla och in med det nya


Jag har en väldigt bra idé för en ny design, och till det behövs lite nya bilder på mig så nu har jag kladdat på foundation och mascara så ska Veronica ut och knäppa några bilder på mig :) Sen blir det att fixa designen resten av kvällen, och så blir det film vid nio med syster plus att jag måste läsa lite tills imorgon. Vi hörs sen, med nya bilder och förhoppningsvis ny design! :)

Ajuste, jag har också fixat en ny kategori. "Skolan", och där hamnar väl de inläggen jag skriver i skolan och de som i stort sätt har med skolan att göra.




Kommentarer


Postat av: Sandra

sv: ja jag vill se den! Har hört att den ska vara väldigt bra ;)


2010-09-05 @ 16:32:15
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life