Springtur och glasstårta




Blev en liten springtur med Rise Against i öronen,
dock sprang jag bara ca 3 km, och halvt powerwalka kanske man ska säga, och sen började det hugga i min mage. Kom hem, hoppade in i duschen och har nyss ätit glasstårta, som enligt mig är mycket bättre än typ prinsesstårta och sånt skit, med familjen. Vi firade ju mamma förut när jag kom hem också, hon fick (som ni ser i tidigare bildinlägg) en tacoskål, eller vad man ska kalla det, av mig och Veronica som hon velat ha väldigt länge + två ljus.

Nu blir det att dyka ner i engelskaglosorna sista halvtimmen innan Idol. Imorgon har jag tre lektioner och slutar 13.40 men stannar förmodligen kvar eftersom vi ska hålla på med dansen tills nästa måndag. Men det här blir typ sista inlägget för ikväll tror jag, så godnatt!




Kommentarer


Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


2010-09-23 @ 07:39:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Postat av: josefine

jättefin blogg & fina bilder :)

man blir ju inte alls sugen på tårta när du lägger upp en sån här bild :P


2010-09-23 @ 14:43:16
URL: http://josefineemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life