Skoldags


Godmorgon! Sitter i skolan just nu, fast vi har inte börjat än men klassrummet (eller vad vi nu ska kalla det) låstes nyss upp.
Idag är jag väldigt trött, sovit konstigt inatt och vaknat massor och drömt skumt. På schemat idag står det datakunskap, svenska och engelska och vi slutar vid halv 3. Jag skulle ha träffat Anton efter skolan men han är sjuk igen. Nu ska jag kolla facebook och lite så, vi hörs nog senare! :)


Den här fina bilden gjorde jag igår under Multimedia-lektionen, jag är så duktig.





Kommentarer


Postat av: Verna

den va faktiskt jättefin! :) å fin blogg har du me!


2010-09-10 @ 10:31:55
URL: http://wurnschtein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life