Salt


Godmorgon!
Japp, jag vaknade halv nio i morse och nu ger jag upp att ens försöka sova länge på helger. Det är okej så länge jag vaknar med Anton bredvid mig :)

Gårkvällen var okej, vi kom hit vid 6 och det började kanske inte så bra eftersom jag blev irriterad på allt och alla. Dessutom fick jag hunden över mig och har därav rivsår på ryggen och jag var seriöst livrädd. Och jag vet att hundar bara vill leka när dom springer och hoppar på en och det är lätt för folk som kan vara bestämda mot djur att säga till mig "Men du får vara bestämd, såg ifrån". Men jag kan inte när hundar hoppar på och över mig så jag ligger ner på golvet livrädd. Så, då blev jag ännu mer irriterad när alla sa åt mig att "Det är bara en hund". 

Anyway, Anton satt och lyssnade på massa musik med pappa och Roger och de visade en massa sjuka klipp youtube. Tanken var att vi skulle sovit hos Anton men vi orkade inte gå hem till honom så vi fastnade här och somnade vid 2 kanske.
Nu ska vi se på Salt, den nya filmen med Angelina Jolie ni vet :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life