Så typiskt?


Hej med er! Nu är jag hemma och har varit det i drygt en timme.
För er som undrar vad jag gjort i Eskilstuna så har jag röntgat en extra tand som jag har som förmodligen ska opereras bort innan jag får tandställning.. Det kändes ganska okej när vi diskuterade det med käkkirurgen tills han nämnde borrar och 8 bedövningsstick... Jag är typ lite livrädd nu.
Eftersom det är mig det handlar om är det såklart inte helt felfritt heller eftersom tanden tydligen sitter på gränsen till att opereras och att det inte kommer bli lätt att ta bort den och grejer, det beräknas att ta ca 90 minuter. Så typiskt att saker och ting inte ska gå som de ska. Det är ju inte bara att sätta in en jävla tandställning. Blöh.

Men nog om det, jag är hemma. Med ryggont. Trött som tusan är jag också men var en gullig dotter och plockade äckliga äpplen från gräsmattan innan pappa klippte gräset. Snart blir det äntligen mat och vi hörs nog senare.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life