Rättskrivning




Vi har svenska just nu och vi ska rätta blogginlägg.
Jag kände mig lite snäll och valde ett av mina systers inlägg, bara för att hon inte kan stava. Haha vad dum jag är. Förlåt Veronica.

För övrigt så håller vi på med en väldigt rolig uppgift på Medielektionerna,
vi ska redigera en fotobaserad bild och en bild gjord från grunden i Photoshop och så ska vi även skriva hur och varför vi gjort som vi gjort. Har sista lektionen på oss också och jag hoppas jag blir klar.
Det blir lite såhär random-bilder också nu för tiden när jag är i skolan, endast för att det inte ska bli så tråkigt för er att läsa. För textinlägg på textinlägg kanske inte är så kul :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life