Photoshoot


Fick stressa när jag kom hem, och sen springa till bussen för att hinna med den till Emma. Smart som jag är så glömmer jag busskortet, fick springa hem en bra bit och sedan kuta hela vägen till bussen. Det var precis så att jag hann med den, haha.

Väl hos Emma fixade vi oss och tog med våra kameror och gick ut för att fota. Vi hade väldigt svårt med ljus, och solen och vädret var inte alls på vår sida. Men jag tror de flesta bilderna på Emma blev bra, så nu ska jag kolla igenom dem :)




Kommentarer


Postat av: Emma

Tyst med dig, du är snygg!


2010-09-09 @ 19:39:23
URL: http://emmmagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life