Man måste bara älska det här


Alltså, jag älskar LBS. På alla möjliga sätt och vis. Och vi har inte ens kommit igång på riktigt än. Men jag överlever med att bära runt på väskorna och att springa runt i Sunlights konferanssalar i en månad till. Vi har fått datorn idag som sagt och jag känner att det kommer bli mycket bättre under lektionerna att skriva på datorn istället för för hand. Och vi får bra, men lite annorlunda, mat och schemat som vi haft än så länge är kalasbra. Det här kommer bli tre superbra år, jag älskar media!

Nu har jag suttit och lekt med min dator
och gjort den, vad ska man kalla det, mer personlig. Dock kommre nog det bli väldigt bildlösa inlägg eftersom jag förmodligen kommer använda laptopen mer än min stationära. Hihi. Snart ska jag äta, vi hörs någon annan gång :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life