Jag är rastlös


Jag säger bara döööö till engelska. Jag har suttit och försökt översätta en text om pedofiler till präster i någon katolsk kyrka i Danmark och ja det kan ju inte bli mer ointressant. Och det har tagit hur lång tid som helst eftersom jag är kass på engelska och helt enkelt inte kan översätta. Men.. jag hade ínget att göra och nu är det gjort. Dessutom är det nog något fel på mig eftersom jag vill ha läxor och plugg så jag har något att göra om dagarna, haha!

Nu tänkte jag försöka våga mig på min design, sen får vi se när vi hörs :)






Kommentarer


Postat av: jenny

Hej, du kommer tycka det låter konstigt men jag ville bara skriva denna kommentar till dig. Jag läser din blogg lite då och då, och tycker den är väldigt kreativ och intressant och har beslutat mig för att lägga till dig på bloglovin, fortsätt blogga som du gör, det är jätte roligt att läsa din blogg (:


2010-09-08 @ 17:27:31
URL: http://tieepjenny.devote.se

Postat av: Blueebarry - Hästar, foto, självskadebeteende

Vad är det för kamera du fotar med? (:


2010-09-08 @ 17:27:38
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life