Irriterande öga?


Ända sen jag vaknade igår så har mitt öga haft fnatt.
Kliat och svidit och nu är det alldeles rött. Och inte nog med det kliar det över hela min kropp, det tror jag beror på några bett jag fått från något. Det gör ont i alla fall.

Är hemma och har varit det i drygt en timme. På Medieproduktionen gick vi igenom en massa om grafisk design, sen har vi fått en uppgift att göra ett dvd-omslag i olika moment. På engelskan skulle vi börja på en artikel om vad vi ville, jag valde mobbning och kladdade ihop en artikel som jag nyss blev klar med. Nu tänkte jag få in en massa so i huvudet tills på torsdag, vi hörs ikväll.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life