Inget internet


Mitt internet harhaft fnatt så vi säger att det är en ursäkt för mitt dåliga bloggande idag. Sen har jag inte vart hemma också i och för sig. Förmiddagen hos Anton då jag somnade till världens sämsta fil, och efter det hämtade mamam upp mig och det blev en sväng in till stan och när jag kom hem åt jag och har mest haft tråkigt eftersom intrenet inte funkat och inget bra har gått på tv:n. Sen kom Anton runt 7 och vi har haft en mysig kväll och jag älskar min fina pojkvän a lot och ännu mer. Han är bäst.

På tal om ingenting så går min rygg sönder, jag har så ont hela tiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hoppas det blir bätte tills imorgon. Nu blir det film med syster, godnatt!






Kommentarer


Postat av: sandra

sjukt snygg bild!


2010-09-13 @ 11:42:14
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life