HTC Wildfire!


Okej, jag ska ta det i ordning så ni får veta hur min fullproppade gårdag var!
Skola, as usual. Då jag slutade halv fyra och gick ner mot stan för att möta Veronica, hon köpte lite skit och jag följde mest med bara för att. Skulle tagit bussen hem 16.45 och där träffade vi även en alldeles för pratglad Pontus. Dock kom inte bussen förrän 17.10 och dessutom åkte den fel (som för mig hade blivit rätt), så Veronica och jag gick av vid Tuna för att missa allt annat krångel och så kom mamma och hämtade oss där. Jävla buss säger jag bara.

Helt plötsligt var klockan typ kvart i sex
och jag slängde i mig tre pannkakor snabbt som tusan och lekte lite med min mobil som alltså kom igår. Den är fin och bäst. Dock förstår jag inte så mycket än haha, jag är inte så teknisk av mig. Förresten hade mobilen legat på posten i flera veckor, jävla postmänniskor som inte hört av sig!!

Sen kom Anton, och vi åt Ben & Jerry's och hade det supermysigt och kollade på Idol innan han drog hem. Jag blev tydligen skittrött sen och helt plötsligt var klockan halv elva och jag orkade inte hålla mina ögon öppna längre. Somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Förlåt för alldeles för mycket text,
men jag bloggade ju aldrig igår. Idag är jag också ledig eftersom jag ska till Eskilstuna om ett litet tag med pappa därför orkar jag inte ens kolla igenom om det jag skrivit låter vettigt. Men, hejdåå!




Kommentarer


Postat av: Anonym

du är söt ^^


2010-09-28 @ 16:49:21

Postat av: GUEVACCI

hehe okej :P


2010-09-28 @ 17:17:07
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life