Hos bästa


Nu sitter jag hemma hos min halvsjuka älskling, som i och för sig är på bättringsväg.
Skoldagen idag har bara bestått av att gå igenom en massa kursplaner. Multimedia, Medieproduktion och Datakunskap verkar riktigt kul :) Och sen tog jag 2 bussen hem. Mina bilder jag beställde ade kommit, så nu ska jag bya ut bilder i alla mina tavlor. gör det till helgen hade jag tänkt. Sen har jag även skrivit rent brevet vi skulle skriva, och ingen dator fick vi idag heller... Irriterande eftersom jag släpat omkring på en tom dataväska i 2 dagar. Men imorgon, då kommer den!

Nu ska jag ha det bäst med världens bästa pojkvän! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life