Gokväll!


Hej med er. Min kväll har varit awesome och jag har varit duktig och skrivit ner en massa studieteknik i brist på annat att göra. Sen kom Anton en sväng, vi kollade igenom alla snygging bilder som kom igår och sen har vi snackat om allt mellan himmel och jord. Han är bäst. Sen har vi reserverat biobiljetter tills på lördag, jag vill verkligen se Toy Story 3 :D

Imorgon börjar jag tio, men vi hörs nog någon gång under skoltiden eftersom att datorn lär va uppe. På tal om ingenting väger den ton, och min dataväska var för liten så jag hoppas den vi beställde kommer snart... Men nu ska jag gå, vi hörs! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life