Gokväll!


Jag tycker hela den här dagen gått väldigt fort men ändå långsamt. Känns som det var igår jag följde Anton hem men att jag suttit framför datorn i bara någon timme, men ja det har jag ju då inte. Suttit här hela dagen, vilket liv jag har.

I alla fall, jag har fixat två designer i veckan. Josefins och Isabellas. Väldigt snabba och enkla, men jag tycker det är kul och istället för att jag ska byta hela tiden så är det ju bättre att jag gör andras. Höhö.
Nyss har jag även rakat benen och nu tänkte jag försöka locka mitt hår i brist på annat att göra. Och när jag ska till Anton vet jag inte så vi kanske hörs innan.




Kommentarer


Postat av: Viktoria

Så lite så :) Gör du dina designer i Photoshop? :)


2010-09-11 @ 20:19:09
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Postat av: sabbi

Kan inte vi följa varandra via bloglovin? det skulle vara kul att titta på lite nya bloggar:D

Och din är ju så fin;)<3


2010-09-11 @ 20:19:24
URL: http://subbsabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life