För tidiga helger


Godmorgon! Eller jag och Anton vaknade redan halv åtta, jag är inte alls förvånad. Det var likadant förra helgen så jag antar att jag får vänja mig vid att gå upp såhär tidigt.
Vi har i alla fall bara legaat och degat hela morgonen och haft det mysigt och allmänt bra. Har ingen aning om vad dagen bjuder på. Men, en massa film låter ganska bra i mina öron. Och min udnerbara mamma tänkte överraska mig med Ben & Jerry's, men jag smsade och frågade om hon kudne köpa det, haha :)

Jag börjar förövrigt få ont i halsen och jag skyller på Anton. Jag hoppas det inte blir värre i alla fall, jag vill inte bli sjuk. Imorgon är det måndag och jag vet inte alls hur vårt schema ser ut för de kommande veckorna, men Iidrott står i alla fall först på shcemat imorgon. Känns bra att starta n vecka med idrott efter en helt alldeles för trött helg... Eller inte. Men det blir även första gången jag tar 8 bussen på ty evigheter.




Kommentarer


Postat av: Jeanette

Hej! Nu har jag startat igång en ny kanontävling där man kan vinna en valfri höstjacka värd 2000 kr. Var gärna med i den tävlingen oxå!



Ha en fortsatt härlig söndag.



Ps. Du har väl inte missat att jag även har en tävling igång där man kan vinna en handkräm? Ds.


2010-09-05 @ 10:28:52
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life