En sväng på stan




Hello! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har ätit för ett litet tag sen.
Även sprungit runt i hela huset med datorn desperat efter att få igång internet.

Vi slutade vid tjugo i två och sen kom mamma och hämtade mig, vi gick ner på stan och jag följde bara med som sällskap. Hon fick ett presentkort med 500:- på Åhlens så vi gick dit och glodde lite. Hon köpte smink och en kalender, men väl hemma upptäckte hon att kalendern var för liten så då bytte vi. Det var faktiskt jag som valde den och mamma mest nickade, enligt henne ska allt kosta 50:- så hon ville inte slösa mer än 100:- på en kalender, haha! I alla fall så bytte vi för jag är så snäll. Hon har ändå mer använding för en större. Slutresultatet? Alla glada! :)

... Eller nja, alla här i huset är arga. På mig. Pappa började skrika för att min kamera åkte ner i golvet, förstår att han blev irriterad på det men det var faktiskt inte hela världen. Den funkar ju. Precis som den ska. Så då blev jag också lite arg. Sen spelar jag för hög musik enligt min syster och mamma blir nog irriterad på att jag inte äter så bra. Ganska kul att vara hemma nu.




Kommentarer


Postat av: elin!

hejhej det vore roligt om du ville vara med och tävla på min blogg !



hoppas du vill vara meed!


2010-09-23 @ 17:45:22
URL: http://elindenbaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life