Dumma bussar och Egoboost


Blev en väldigt flummig sista lektion,
men det är alltid kul även fast vi kanske inte fick sådär supermycket gjort. Det är faktiskt liiite väl med 3 timmar medieproduktion, men hellre det än typ matte så.
Emma och jag sprang till bussen 15.58 när bussen skulle gå 16.02, och bara för att vi var sena kom den i exakt tid vilket gjorde att vi missade den. Hatar alla bussar denna vecka. I och för sig hatar jag dem alltid.

Kom hem och åt och nu hamnade jag här med magont.
Har faktiskt lovat mig själv att inte slösa bort kvällen framför datorn eftersom jag har plugg, men jag tänkte visa er att mamma köpt Blodinbellas "Egoboost", så den ska jag ta och läsa också. Efter Veronica förstås, hon hann ju paxa den... Haha! 








Kommentarer


Postat av: Sandra

Åh jag vill också läsa den!


2010-09-29 @ 20:24:29
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: Lie

hej, allt bra med dig?:D


2010-09-30 @ 13:06:14
URL: http://liifebylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life