VM!!!!!!!


Sitter här med magont och lagom trötta ögon efter en grym kväll. Mamma och pappa skjutsade in mig och Anton till Rhodos där vi först satt och åt oss mätta och sen knallade vidare till hamnen där älskling yttligare bjöd på glass till efterätt. Sen gick vi längs prien och sen tillbaka och det resultrerade blåsor på mina stackars fötter.

Hans pappa hämtade oss i hamnen runt 8 och vi åkte hem till honom och bänkade oss framför tv:n och VM finalen, jag är helt ointresserad av fotboll så jag satt mest och smsa med Jennie som är lika ointresserad som jag. Men, Spanien vann i alla fall och det är ju bra. Nu är vi hemma hos mig och ska se på film och sen sova, så godnatt med er!




Kommentarer


Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Såg du Vmfinalen? Tyckte du rätt lag vann? :D


2010-07-12 @ 10:08:00
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life