Självpresentation


Borde väl börja med att säga att jag heter då Alexandra Eriksson och är 17 år. Lite allmänt fakta är väl att jag fyller 24 Mars, och bor utanför Nyköping med mamma, pappa och syster. Jag är 162 cm kort och skulle göra nästan vad som helst för att bli längre, utseendemässigt har jag blågröna ögon och jag är brunett.

Hm, hur ska man beskriva sin personlighet? Jag är nog ganska snäll av mig med ett väldigt varierande humör. Lätt irriterad och envis men väldigt öppen med en ibland alldeles för stor mun. Jag har oftast ett leende på läpparna men kan väl också beskriva mig själv som ganska känslig och jag är även väldigt flummig och oseriös av mig, och oförklarliga skrattattacker drabbar mig ofta, haha. Klantig är också ett ord som skulle passa in på mig, snubblar på både ord och mina egna ben ;)

Vad gör jag om dagarna? Jag går andra året på gymnasiet. Medialinjen på Ljud & Bildskolan där jag läser Fotografisk Bild som inriktning. Jag har även ett växande intresse för webbdesign och grafisk formgivning.

När jag inte går i skolan då?Kan ju säga att jag älskar att fota! Allt från människor till djur. Kass fantasi vilket dock gör att mina bilder oftast går i samma mönster. Jag pluggar även och så umgås med vänner och pojkvän så ofta jag kan! Lyssnar på musik gör jag väldigt ofta, och min musikstil varierar, jag är nog lite av en allätare. Jag tycker även om att sjunga och det gör jag också väldigt ofta. Annars händer det nog inte så mycket i mitt liv.

Jag bloggar för att jag tycker det är kul helt enkelt. Att skriva av mig, dela med mig av mina åsikter och min vardag och visa upp mina bilder. Jag har alltid tyckt om att skriva och forma mina tankar till ord, och vad är då inte mer perfekt än en blogg?

VILL DU KONTAKTA MIG?
Klicka då här för mer information, eller ställ en fråga här.






Kommentarer


Postat av: emilia [ Foto ]

Gör du designer?

säljer eller gratis isf? :)


2010-07-15 @ 19:52:12
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/

Postat av: hanna louise :)

Hej :) undra om du får tid så kanske du vill fixa design till min blogg ? =) skulle vara snällt <3



Brukar läsa din och du brukar ha så snygga designer ;)



hejdå :D


2010-09-07 @ 20:55:40
URL: http://lojsanlyckblom.blogg.se/

Postat av: bella

Hej :)

Jag letar efter ngn som kan hjälpa mej att fixa min blogg..

Och då pratade jag men Josefin (Jossanyeah.blogg.se) och hon sa att du var jätte duktig på att göra sånt :)

Och då undrade jag om du kunde hjälpa mej .. :)


2010-09-08 @ 19:57:30

Postat av: stefan

Nice :3 nu får du ett inlägg också ;3


2011-05-06 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life